{Projektet Hemligheter v41}

Tisdag igen, veckorna går fort! Dags för en ny hemlis att "bita i". Denna vecka är en kompletterande uppgift till förra veckans om starka/lysande sidor.

Här kommer veckans uppgift:
Vilka är dina svaga sidor? De du helst inte vill låtsas om, men som är en stor del utav dig?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Hemlisar v41.

Deadline: måndagen den 15/10 kl 21,00

Du får hoppa på Hemlis-projektet när du vill.

Och så ska ni ju få se teamets tolkningar:

Ellison:
hemlis_v41_ellison

Mikla:
hemlis_v41_mikla

Pernilla/thorold:
hemlis_v41_thorold

Frida:
hemlis_v41_frida

AnnaB:
hemlis_v41_annab

Marie/sockergrynet:
hemlis_v41_sockergrynet

Lycka till!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Maria/Skrapmia

Vad kul! Den här utmaningen har jag redan gjort - gjorde en variant på tidigare utmaning "jag är bra på..." genom att även skriva om mina sämre sidor, när de positiva överdrivs.. se min blogg om du vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback