{Projektet hemligheter - v36}

Vi fortsätter vår resa i vår egen underbara historia, det är dags för tredje uppgiften i Projektet Hemligheter! Du fortsätter väl att hänga med?!

Här kommer veckans uppgift!
Din familj handlar det om denna gång

Hur ser din familj ut?
Hur många barn har du?
Hur många barn skulle du vilja ha?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Hemlisar v36.

Deadline: måndagen den 10/9 kl 21,00

Du får hoppa på Hemlis-projektet när du vill, vi hoppas att du är med från början!

För att få er fantasi att jobba igen, så fortsätter våra underbara tjejer att skapa inspirerande alster!

Ethel:
hemlis_v36_ethel

Pernilla/thorold:
hemlis_v36_thorold

Marie/sockergrynet:
hemlis_v36_sockergrynet

Mikla (sida 1)
hemlis_v36_mikla1

Mikla (sida2):
hemlis_v36_mikla2

AnnaB:
hemlis_v36_annab

Frida:
hemlis_v36_frida

Lycka till!
{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: Larsson

KAn du förlara för mig vad det här scrapbooking är för nått igentlgieN?! tycker jag hör att alla håller på med det där.. hehe

Postat av: Helene

Larsson: scrapbooking är som du ser ;-) Dvs man gör egna albumsidor. Endel gör det på datorn, men de flesta gör det på det "gamla" hederliga sättet med papper, pennor, färger, dekorationer och annat... Tänk gamla tidens klippböcker, det är lite som minnesalbum... Hur man väljer att skapa sina sidor varierar, endel gör det bara för kreativitetens skull och andra är supernoga att dokumentera allt som händer i deras liv... Men gemensamt för alla är att man får underbara album att titta i :)

2007-09-04 @ 16:17:25
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: LillBlomman

Mmmm superfina alster! Nu ska jag ta tag i denna veckas utmaning! Detta är jättekul!!!

2007-09-05 @ 09:17:26
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Maria

SÅ nu har jag gjort MIN FAMILJ och tänker skicka iväg den! Kul.

2007-09-10 @ 12:16:48
URL: http://www.skrapmia.blogspot.com
Postat av: eldh

Tjoho! Nu är även mitt bidrag färdigt! Kolla i min blogg! // Elin

2007-09-18 @ 22:05:52
URL: http://eldh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback