{Projektet Hemligheter v39}

Denna vecka handlar om dig och dina resor. Är du en globetrotter eller inte?

Här kommer alltså veckans uppgift:
Är du en globetrotter eller inte?

Vilka länder har du varit i?
Vilka länder skulle du vilja åka till och varför?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Hemlisar v38.

Deadline: måndagen den 1/10 kl 21,00

Du får hoppa på Hemlis-projektet när du vill.

Och nu måste du kolla in hur teamet tolkar denna utmaning!

Annika:
hemlis_v39_annika

Ethel:
hemlis_v39_ethel

Marie/sockergrynet:
hemlis_v39_sockergrynet

AnnaB:
hemlis_v39_annab

Pernilla/thorold:
hemlis_v39_thorold

Mikla:
hemlis_v39_mikla

Frida:
hemlis_v39_frida

Ellison:
hemlis_v39_ellison

Lycka till!

{Helene och Åsa}

Kommentarer
Postat av: trez

Wow, super! Jag har tänkt göra en sån LO hur länge som helst men inte kommit mig för det, här fick jag en massa nygga lösningar på det problemet. Kanske får jag även tummarna loss att göra en bok om mig själv äntligen, har länge funderat på att scrappa hemligheterna, men som sagt.. inte kommit så långt än :-)

2007-09-25 @ 13:23:49
Postat av: Lisbet

Underbart, ska se om jag inte hinner haka på den här tävlingen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback