{Gör julkort i sista stund}

Av: Mette
Här kommer en beskrivning på ett sista-minuten-julkort. Har ni några kort kvar att göra såhär i sista stund, ni kanske behöver ta med er en gå-bort-present? Då kan ni göra detta fina kort.

Kortet har jag gjort till mitt DT hos My Scrapbook Nook.

Det här är vad du behöver (+ blomma, brad och band)


Sen använder jag min Edge Sharper och Fluid Chalk för att ge kanterna ett härligt slitet utseende.


På "rundeln" fäster jag en blomma med en brads. Blomman har jag också färgat lite med min Fluid Chalk.


Bandet gör jag en knut på och fäster tillsammans med pappret som ska sitta på kortet.


Sen limmar jag ihop allt och så här blev mitt kort! :)


Lycka till i skapandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback