{Inspirationsdesigner - CamillaE}

Idag låter vi superduktiga Camilla få presentera sig, hon som har så vackra, romantiska alster!!

- namn + nick:
Camilla Ekman och kortar av till CamillaE på nätet


- hemsida / blogg
http://camillaslillasida.blogspot.com

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa
Jag blev intresserad av scrapbooking i början av 2007 då jag precis fått en underbart fint scrappad tändsticksask av en kompis. Då började jag surfa på nätet och upptäckte hur mycket fint man kunde göra med sina foton. Efter att ha gått en nybörjarkurs i mars 2007 var jag helt fast och formligen ÄLSKAR min hobby. Först var väl tanken mest att scrappa för att bevara barnens barndomsminnen, men numera ser jag scrapbookingen som ett sätt att må bra helt enkelt. Jag får utlopp för min kreativitet.

- vart finner du inspirationen
På nätet och i tidningar. Att träffa andra scrappare på olika träffar sätter också igång skapandet.

- din stil, förklara och vilka produkter tycker du om
Jag tror att min stil är lite beroende av vilka papper jag använder. Jag gillar det romantiska vintage-stuket, men gillar också att skapa med mer färgglada papper. Det som är genomgående är dock rivna kanter, chalk, lager-på-lager av olika mönstrade papper, spets och bling (speciellt swirls...).

- trender, vad tror du kommer komma
På sistone tycker jag att dova färger och den slitna looken har varit framträdande. Jag tror att detta kommer att fortsätta och att det blir mer fokus på detaljerna.

- vad gör du vid en scrapsvacka

Vid en scrapsvacka shoppar jag...*fniss*

- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare
Handla inte på dig för mycket i början. Köp papper ur samma kollektion, så är det lättare att kombinera. Det finns massor av inspiration på nätet att insupa. Hitta t.ex. någon skiss du gillar och skapa efter den.

Camilla visar även upp sin favorit-LO bland de  hon gjort, vi kan bara hålla med! Den är vacker!


Välkommen i gänget, Camilla!!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Ännu en fantastisk scrappare!! Hurra vad ni är bra på att plocka russinen ur kakan. :D

Postat av: Aase/ängel60

Åh Grattis camilla, en stor inspiratör.

SÅ vackra LO hon gör.

dessutom har hon hamnat på en plats om gon bör

kunna ge få mycket gehör för :)

Kram kram Aase

2008-12-17 @ 15:45:25
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback