{Inspirationsdesigner - Hanna/fnyz}

Först ut att presentera sig bland de nya inspiratörerna är Hanna/fnyz, en pigg och glad tjej med många järn i elden!

- namn + nick:
Hanna-marie Larsson men kallas för Fnyz på nätet.


- hemsida / blogg:
http://fnyz.blogg.se

- började scrappa när, och vad fick dig att börja scrappa:
Jag började scrappa i April 2006 då min dotter var alldeles nyfödd. Jag ville göra ett fint förstaåret-album till henne och hittade på scrapbooking genom sidan familjeliv.se

- vart finner du inspirationen:
Jag surfar runt i mängder av bloggar och gallerier och inspireras av andra alster, jag blir även väldigt inspirerad av att jobba efter en skiss eller annons.

- din stil, förklara, vilka produkter tycker du om:
Min stil beskriver jag själv som "desto mer desto bättre" men vanligare är det kanske att säga "lager på lager" jag jobbar med många olika mönsterpapper och dekorationer. För tillfället är jag helt frälst på blingswirls och halvpärlor m.m. m.m. - trender, vad tror du kommer komma: oj, det tycker jag är svårt,

- vad gör du vid en scrapsvacka:
surfar runt efter inspiration, scrapshoppar så jag får nytt härligt material att jobba med och ibland så scrappar jag annat än LO.s för att komma igång, det blir lite annorlunda att sätta sig med kort elelr altered projekt. .

- nybörjartips du skulle vilja ge nya scrappare:
Våga prova tekniker m.m. det känns hemskt i början att riva i ett papper för det är ju sååååå fint men det finns fler i affären och om man inte vågar prova så utvecklas man inte :-) stirra er inte blinda på vad alla andra skapar utan kolla förbi hur fint du tycker det är å se layouterna som skisser istället och försök prova de upplägg, tekniker m.m. som finns på layouterna.

Och så vill vi visa en LO som är så härligt fnyzig!


Välkommen i gänget, Hanna!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Fnyz är en fantastisk inspiratör! Grattis till Swescrap med en så duktig tjej i teamet.

Postat av: Annika

Välkommen till oss! Annika

2008-12-16 @ 20:23:41
URL: http://annika5064.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback