{Skissutmaning v1}

Nytt år är det alldeles strax och det är dags för mig att damma av skissutmaningarna igen! Jag är på hugget och det verkar teamet också vara :-) Fast även om jag var på hugget glömde jag att det var måndag IGÅR och att det var vecka 1 *s* Så här kommer nu skissen EN dag försent....

/Helene

Vill du vara med i utlottningen om att få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast söndag 4/1 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname och märk ditt mail Skissutmaning v1 i ämnesraden. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer först skissen, som Helena ritat


Och så kommer självklart teamets tolkningar, titta och njut!

Hanna/fnyz


Mikaela:


Camilla:


Maria:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback