{Mikaelas fotofredag v6}

Hej!
Nyfiken som jag är så vill jag se mer av era hem. Jag har hittat en Flickrgrupp som heter
The Corners of My Home och jag tycker att det är så spännande att få se små detaljer ur människors hem, så jag vill se era, kanske en dammråtta i nåt hörn, en tavla, kuddarna i soffan, ni förstår. Så se er omkring i hemmet och börja fotografera.
Här får ni en tjuvkik från mitt hem.
image3180

Ha nu en riktigt trevlig helg! Kram Mikaela

RealPeople-RealHomes
AroundTheHouse
NoPlaceLikeHome
CreativePeopleAtHome


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Mikaela!
Ville bara säga att jag blir så inspirerad av dina bilder. Snygga foton med skön stämning. Just såna bilder som jag vill ta! Har också 2 små killar(1,5 och 3,5) och jag skulle verkligen vilja lyckas föreviga dom
så som du gör! Bildbehandlar du något för att få till färgerna? Du verkar inte använda blixt heller? Nä, man kanske skulle bidra med en bild till din fotofredag!
trevlig helg!

2008-02-08 @ 16:11:39
Postat av: emma

Super fin bild!

Postat av: Maria

Hej. Har blivit väldigt inspirerad av alla bilder på scrapbooking och cardmaking och har god lust att börja själv. Har du något tips på vart man kan köpa ett "nybörjarkit" för en hyfsad peng? Vill så gärna prova på och se om det är något för mig..

2008-02-09 @ 18:02:15
Postat av: catharina

så snygga foton.. gillar den med bokhögen. Skulle köpa ett vykort med den bilden på:)

2008-02-10 @ 19:12:57
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Anna

Å vad många härliga kokböcker!! :)
Mkt inspirerande blogg du har!

2008-02-13 @ 19:30:41
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Uismine

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2009-12-15 @ 09:06:43
URL: http://uismine.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback