{Veckans utmaning v6}

Denna vecka är det Marie/hallonflicka som utmanar er med rivna kanter!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 12/2 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v6. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.


Maries utmaning:
Rivna kanter kan lyfta en layout från att vara kantig och lite tråkig till att bli en spännande sida. Jag, Marie/hallonflicka utmanar er att denna vecka arbeta med rivna kanter. Kanske river ni pappren eller så vågar ni er på att till och med riva lite i fotografierna? Man kan använda sig av linjaler eller andra hjälpmedel, eller så river man helt enkelt förhand. Prova, jag lovar att det är kul!
utman_v6_hallonflicka



Kommentarer
Postat av: Annyt

Visst är det kul o det skapar en spännande sida..
Jag tror inte att jag skulle klara mig om jag inte hade rivit lite här o där...
Kanske skulle hoppa på denna utmaningen..

Postat av: Elenor

Jag har testat att riva lite men mest på kort, dock inte på layouter, kanske nåt att prova på!
Jag har länkat till er härliga blogg i min blogg nu! =)

2008-02-08 @ 11:48:50
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback