{Veckans utmaning v7}

Denna vecka är det Ethel som utmanar er att använda överblivna siffror bland era alfabet, visst har ni massor av dessa kvar???

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 19/2 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v7. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.


Ethels utmaning:
I mina stickerspaket har siffrorna, möjligen tillsammans med ett och annat Q och Y en tendens att bli kvar... Jag bara gissar, men jag tror inte jag är ensam om det!? Siffror är ju roliga och användbara - därför vill jag utmana er att bara använda sifferstickers (inga bokstavsstickers alltså) till en layout!

utman_v7_ethel

Lycka till!
/Ethel

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Wow, vilket roligt tema på en layout. Gillar den massor!

Postat av: Nilla

Jättefint och bra idé!

2008-02-15 @ 10:03:52
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback