{Veckans utmaning v9}

Denna vecka är det Sandra/Sasha som utmanar er att göra en sida utan att använda ett foto på den.

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 4/3 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v9. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.


Sandras/Sashas utmaning:
Säkert har man många händelser som man gärna skulle vilja minnas som man inte har scrappat just för att man inte har något lämpligt foto. Denna vecka vill jag därför utmana er alla att få scrappat just de där tillfällena så att de är sparade för evigt!

Själv har jag scrappat om en händele som utspelade sig då Theo träffade en tjej från sin förskola när vi var på badhuset.

utman_v9_sasha

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hmm den borde jag verkligen hoppa på...Har precis fått passande saker i en RSK om ett minne där jag inga foton har..får jag teckna på sidan???

Postat av: Ann-Marie

RAK skulle det stå....snubblar på tangenterna här...

2008-02-28 @ 21:24:17
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Sandra (Sasha)

Klart du får teckna! Här finns inga måsten eller tvång- bara udda sätta att få inspiration och utmanas att tänka lite utanför ramarna...

2008-02-29 @ 18:20:19
URL: http://www.familjenlundell.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback