{Veckans utmaning v2}

Denna vecka bjuder Malena på en underbar annonsutmaning!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 15 januari kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v2. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Malenas utmaning:
Jag har länge haft den här annonsen utriven för att använda som inspiration. Jag älskar färger i olika kombinationer och gärna att arbeta med olika mönstrade papper. Den här annonsen visar att man i stort sett kan kombinera vilka färger som helst och det blir ändå harmoniskt.
utman_v2_malena1

Jag har valt papper helt efter annonsen och också placerat de som de gjort. Det här är en layout som jag har gjort bara för att färgerna är fina och fotot är härligt. Jag har som tradition att fota barnen på en särskild brygga varje sommar och här har min härliga 4-åring fastnat med sitt underfundiga leende.
utman_v2_malena2

Hur inspireras du av annonsen och vad blir ditt resultat - visa!!!!
/Malena


Kommentarer
Postat av: K8an

Verkligen super läcker annons, vilket sug jag fick på bär plötsligt :D! Denna utmaning ska jag absolut göra!!

Postat av: Lukashelena

Very nice site. Will sure visit again.

2009-05-27 @ 08:46:56
URL: http://lukashelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback