{Blandade utmaningsalster}

Ber om ursäkt för att bloggen uppdateras lite sporadiskt just nu, men sommaren har gjort sitt intåg i mitt/Helenes liv samt att jag är höggravid och känner att jag inte riktigt orkar och hinner med vad jag skulle vilja....

Men här kommer iaf ett urval av de underbara alster vi fått se de gångna veckorna.

Först ut har vi ordet "COOL"...

Tipsytessie


cillacilla:


Sen hade vi en utmaning om att använda textpapper på sina alster!

joggemia:


Susanne H:


Sen måste vi ju visa endel av de ljuvliga alster vi fick in utifrån Anna Maria/rimnas utmaning att använda blommor på sina alster!

LottaM:


Karolina:


gustafsmamma:

Kommentarer
Postat av: M

Den understa & den översta var riktigt snygga! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback