{Veckans utmaning v24}

Denna vecka är det vår duktiga kortmakare Anna Maria /rimna som utmanar er att använda blommor på era alster. Visst har ni oxå många många blommor som bara ligger? Fram med dom nu, när det är sommar och allt :-)

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 17/6 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v24. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Anna Marias/rimnas utmaning:
Jag utmanar er att använda blommor på era alster. Är ni kanske som mig att jag gärna köper alla dessa fina blommor som finns, men sen glömmer bort att använda dom...?

Här har jag altrat en canvasduk och ville att blommorna skulle vara i fokus. Det blev en tavla till dottern att ha på hennes dörr kanske.



Lycka till!

Anna Maria/rimna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback