{Veckans utmaning v26}

Denna vecka bjuder duktiga MalinD på en härlig utmaning, dags att dra fram lite vardagsfoton och lite vardagliga händelser och scrappa om!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 1/7 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v26. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

MalinD:s utmaning:
Min utmaning den här veckan blir att scrappa en vardags händelse, det är något jag själv önskar att jag borde bli bättre på i mitt scrappande, att ta vara på och minnas vardagens guldglimtar!

Min LO handlar om när jag och min dotter skulle åka och köpa nya stövlar till henne. En helt vanlig dag för mig, men för min dotter som fick välja stövlar helt själv och som hon dessutom blev total förtjust i, så blev det en särskild dag. Hon var överlycklig å ville absolut inte ta av sig stövlarna ens när hon skulle sova. En händelse väl värd att scrappa.




Ser fram emot att få se glimtar ur eran vardag!

♥-Malin

Kommentarer
Postat av: Rimna

Så härlig inspirerande lo!



Och vilka fina stövlar! Förstår att hon blev glad. Sånna skulle jag också vilja ha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback