{Veckans utmaning v11}

Denna vecka är det Åsa L.B som bjuder på en härlig scrapliftutmaning, vi hoppas du hakar på!!!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 18/3 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v11. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Åsa L.B:s utmaning:

Anzan har gjort en så fin layout som jag vill utmana er att scraplifta.
utman_v11_asalb1

Det är fritt fram att lifta vad du vill. Kanske färgkombinationen, hela upplägget eller bara någon liten detalj. Själv fastnade jag för upplägget, det prickiga bakgrundspapperet & de svarta rubrikerna.

Här nedan ser ni min tolkning:

utman_v11_asalb2

Lycka till!
Åsa L.B

Kommentarer
Postat av: Linnéas skafferi

Å jag var ut till min mamma i veckan och satt vid hennes enorma scrap-bord! Det är ju så otroligt roligt att hålla på! Jag önskar verkligen att jag hade mer tid till det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback