{Skissutmaning v20}

Måndag igen! Dags för en härlig vecka med en ny skiss! Denna vecka är det Monnah som bjuder på en härlig skiss att  tolka :-)

Vill du vara med i utlottningen om att få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast söndag 18/5 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname (om du är med på något forum) och märk ditt mail Skissutmaning v20. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer först skissen:
v20_skiss

Sen kommer teamets kreativa och härliga tolkningar!

Malena:
v20_malena

Pernilla/thorold:
v20_thorold

Åsa L.B:
v20_asalb

Kommentarer
Postat av: Monica Bernpaintner

Snygg tolkning, tjejer! Jag hade nästan glömt den där skissen...

Postat av: jeanette

Rolig skiss :O)
Får kaste mig ner vid scrabordet och försöka göra en tolkning av den...

jeanette

2008-05-15 @ 09:41:09
URL: http://www.jeanetteatterlof.blogspot.com
Postat av: Julia

åh vad duktig du är på scrapbooking!
jag fick ett kit i födelsedagspresent för snart ett år sedan och jag vet inte hur många gånger ajg
tagit fram en bunt med bilder, klistermärken, papper, pennor mm utan att komma någon vart. Jag vet inte var jag ska börja!
Några tips?

2008-05-15 @ 15:35:34
URL: http://juliaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback