{Veckans utmaning v20}

Denna vecka bjuder Anna/augusti73 på en helcool utmaning, anta den!!!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 20/5 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v20. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Anna/augusti73:s utmaning:
Är du en sån som jag som ofta brukar välja film eller bok utifrån omslaget?! Själv köper jag t.ex. hellre en bok med ett inspirerande omslag än en som ser trist ut. (Vilket säkert gjort att jag gått miste om en hel del bra böcker! *LOL*) Min veckoutmaning till dig är: inspireras av ett bok-, film- eller skivomslag! Du kan göra allt ifrån en total CASE till att bara inspireras av upplägget eller färgerna eller någon annan del av omslaget som tilltalar dig. Du kan självklart välja samma omslag som mig om du vill.

Själv har jag valt cd-omslaget till Mikas album Life in Cartoon Motion. Jag har inspirerats av designen/upplägget, de starka glada färgerna och de många olika elementen.


utman_v20_augusti73_1

Lycka till - jag ser fram emot att få se din layout! Här är min!

utman_v20_augusti73_2

Anna/augusti73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback