{Veckans utmaning v21}

Idag är det dags för Monnah att bjuda på en rolig utmaning!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast tisdagen den 27/5 kl 21,00 och märk ditt mail Veckans utmaning v21. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.


Monnahs utmaning:
Om du går till http://bighugelabs.com/flickr/ finns det massor av kul saker att göra med dina fotografier! Jag bestämde mig för att sätta in mitt favoritfoto från en riktig familjedag i ett kalenderblad. Om man inte har något emot att det står på engelska, man tycker det är för dyrt att anlita kalendertryckare och inte är någon hejare på olika bildprogram kan man trots det få riktigt proffsiga resultat.

Sådant gillar jag! Nu gjorde jag bara ett blad för maj och lät det få uppgift som "mönstrat papper".
utman_v21_monnah

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Det var en jätterolig sida du tipsade om. En fråga bara - kostar det nått eller är det gratis? Tänkte det ä'r bra att veta och
jag hittade ingen information om det. /Lina

2008-05-22 @ 15:43:44
Postat av: Monica Bernpaintner

Det kostar ingenting! (Jag tror att man kan beställa saker också, men allt man skriver ut själv är det bara att tacka för...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback