{Ett ord i veckan - v40}

Jag har sådan lust att fotografera höstbilder idag, men vädret gör att jag nog skippar det; jag tänker scrappa istället! Vad sägs om en ny utmaning?

Ordet att inspireras av denna vecka är ordet "Lidelse". Du får böja ordet, men inte byta ut det till ett annat ord. Ordet ska finnas med i din titel. På vilket sätt inspireras du?

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail EOV v40. Senast fredagen den 10/10 kl 21:00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden. 

Här är inspiration från oss:

Rimna


Annika


Skapa duktigt under veckan, så ses vi nästa lördag!
Annika

Kommentarer
Postat av: Pysselpolarn

;) Känner igen mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback