Färgutmaning vecka 36

Här kommer färgutmaningen, en dag försent men dock, för denna vecka men först vill jag visa några av alla de fina alster från förra veckans utmaning.

LottaM


Meli


Nettzie


Så till veckans färger!


Skicka ditt alster till oss på
[email protected] senast onsdagen den 10/9 kl 21,00 och märk ditt mail Färgutmaning v36. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Här kommer några layouter från teamet som inspiration.

/Helena

Maria


JennyB


Rimna




Kommentarer
Postat av: Jenny

Trög som jag är tänkte jag att jag scrappat på förra veckans färgtema, när jag nu ikväll scrappade i gult, rosa o svart. Så jag la upp min tolkning på bloggen istället för att skicka in den ups ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback