Mikaelas Fotolift

Då var det fredag igen. Passar på att säga grattis till Helenes söta lilla Aston här också. Grattis till sötnosen!
Om ni har dåligt samvete för att ni inte hinner med att lifta så ha inte det, jag hinner inte heller med, men tanken är ju att man kan gå in här och kika om man vill ha lite fotoinspiration så ni får ju göra liftarna precis när ni vill, men om och när ni gör dem så lägg mer än gärna upp dem
här.

Så till dagens lift: The lovely Elsie



Och så en favorit från förra veckan:



Från lovely Monnah.
Så! Ha en trevlig helg så syns vi nästa fredag.
Mikaela ♥


Kommentarer
Postat av: Zarah

Monnah är INDEED lovely! Fint foto på fin kvinna - och ett talande sånt med. Monnah, du har verkligen hjärtat utanpå. Goa du!!

Postat av: Monnah

Hihi, vad roligt! (Tack för de fina orden.) Jag tycker att redigeringen gick galet eftersom jag ser helt grå ut i huden, fast å andra sidan kanske jag gjorde det den dagen. :-)

2008-09-19 @ 14:18:22
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jätte kul!

Har nu fotat o laddat upp bilderna både i min blogg o så på flickrgruppen!

2008-09-20 @ 15:21:01
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback