{Scrapliftutmaning v16}

Idag tänkte vi köra en scrapliftutmaning, och det är en underbar LO gjort av Åsali.



Vill du vara med i urvalet om att ev få ditt alster publicerad på vår blogg, skicka din LO eller ditt kort senast måndag 20/4 kl 21,00 till
[email protected], skriv ditt riktiga namn + gärna ditt nickname och märk ditt mail Scraplift v16 i ämnesraden. Förminska din bild till 500 pixlar på bredden.

Självklart får du ladda upp alstret på din egen blogg innan vi valt alster att publicera hos oss.

Gör du en tolkning efter deadline får du gärna lämna en kommentar med en länk till din blogg/sida eller liknande eller maila den till oss så kanske den kan komma med i ett blandat urval på vår blogg, så får läsarna se fler tolkningar.

Vill ni se teamets tolkningar? Då kommer de här!

Diana:


Camilla:


MarieG:


Josefin:


Kommentarer
Postat av: therese

Jättefina Lo´s. Jag är ingen direkt nybörjare på scrapbooking men undrar ändå hur ni gjort de där snirkliga bågarna, ser ut som pärlor. Vad ska man köpa för material för att lyckas med denna teknik.

Tacksam för svar.

2009-04-17 @ 09:15:53
Postat av: Åsa (asali)

Therse: Jag har använt mig av "crystal swirls" från Prima Marketing. De är färdiga swirls o bara att klistra fast :)

Postat av: Örnen

Min tolkning av LOn finns i min blogg :-)

2009-04-19 @ 08:01:13
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback