: i fokus : Saker som gör mig glad :

Hoppas ni alla har haft två härliga veckor med massor utav fokus!

För mig har den här senaste veckan bjudit på en massa tristess. Så, de kommande två veckorna tänkte jag att vi skulle ta och fokusera på alla de där sakerna i vardagen som gör oss glada. Det kan vara precis vad som helst. Saker du omger dig med hemma, en komplimang du får på jobbet, att bussen är i tid varje morgon, de där blöta pussarna hunden överöser dig med när du kommer hem, att solen skiner. Precis allt det där som faktiskt gör dig glad, trots att dagen i övrigt kanske känns trist och grå.

Fokusera och dokumentera. Skapar du något du vill visa så skicka in ditt alster till oss på
[email protected]. Märk ditt mail "i fokus - saker som gör mig glad".
Senast söndag 22/2 kl 21:00 vill vi se ditt bidrag. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden. 

Trevlig helg!
/Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback