{MikaelasFotolift}

Hej! Veckorna springer på och vi kommer närmare och närmare våren. Jag längtar så att jag håller på att bli tokig. Tänk att få lägga undan barnens vinterkläder. Lovely!
Den här veckans bild blir ett familjeporträtt. Det blir en liten utmaning att få med mer än en person på fotografiet. Iallafall en utmaning för mig. Här kommer några exempel:




Ni förstår vad jag menar va?? Ett familjeporträtt helt enkelt, det kan ju vara en liten familj också, men minst 2-3 personer på bilderna. Okej?

Här kommer en bild från förra liften.

Majamyra

Nu ska jag fredagsmysa med mina barn och invänta Let´s Dance.
Trevlig helg!
Mikaela ♥

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Äntligen fick jag sambon att gå med på att knäppa ett par familjebilder. Tyvärr bara ett par snabba innan vi var på väg ut genom dörren, men ändå. Resultatet finns i min blogg...

Postat av: Annika Behr

Nu har jag äntligen lagt upp en bild på din flickr, det var et tag sedan sist. Den har legat på min sida ett tag m tyckte att den passade in.

Inte en familjebild kanske tre på samma iallafall!

2009-02-07 @ 11:27:35
URL: http://www.flickr.com/photos/annikab/
Postat av: Anna

Hej! Jag blir jätte insperierad av dina bilder!! Är det du som är fotografen till alla? för dom är verkligen jätte fina!

2009-05-20 @ 12:49:29
Postat av: Erika

Hej!

Har du slutat med det här?

Hitta precis sidan, super kul!!!

Börja gärna igen! :)

/Erika

2009-07-03 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback