{Utmaning - Scraplifta Willea}

Förra veckan glömde jag helt bort att lägga ut en ny utmaning på tisdagen. Idag blir det däremot en ny, och det blir en scraplift-utmaning! Vi har fått förmånen att lifta denna härliga LO från Willea:



Inspireras av färger, tema, upplägget eller annat och skapa något. Kort, alter eller LO går lika bra!

Skicka ditt alster till oss på
[email protected] och märk ditt mail Utmaning - Scraplift Willea. Senast måndagen den 12/1 kl 21:00 vill vi se ditt alster. Glöm inte att förminska din bild till 500 pixlar på bredden. 

Här kommer lite inspirationsalster från teamet:

Camilla:


Diana:


Josefin:


MarieG:


Meli:


Marie/Sockergrynet:


//Sandra (Sasha)

Kommentarer
Postat av: Willea

Oj, så paff jag blev när jag kom in på sidan och såg min egen layout här, hade glömt bort att jag skickade in (var det i somras ni sökte efter LO´s att lifta?) Vad roligt att ni vill lifta mig :). Ursnygga layouter har ni gjort allihop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback