{Skaparlusten sponsrar mera}

Under juli månad är det Skaparlusten som sponsrar några i teamet med material. Har ni inte besökt Skaparlustens butik är det hög tid att göra det, välsorterat sortiment och massor med finfint material för alla smaker.

Sist ut denna månad är det JennyB som gjort ett helt gäng underbara alster!

Jenny skriver:

Jag fick ett underbart sommar-scrappaket från Skaparlusten med bl.a. papper från FancyPants "Summer Soiree", primablommor, mini-mask (Tim Holtz), stor overlay, Canvas alpha stickers (making memories) och hjärt-bling-stenar. Papperna är dubbelsidiga med härliga baksidor, så till stor del valde jag att använda just baksidorna.

Det är alltid en utmaning att scrappa med saker som man inte själv valt. Men det var verkligen inspirerande och roligt att skapa med detta "somriga" paket som Ilona på Skaparlusten plockat ihop.

Ett stort tack för äran att få skapa med detta härliga material!!!
//JennyB













Kommentarer
Postat av: Liselott

Vad fina LO! Har du någon blogg där jag kan se mer av vad du gjort? Blev så inspirerad till att skapa...



/Liselott

2009-07-31 @ 10:54:01
Postat av: Reija

Jattefina LO's!!! Helt fantastiskt inspirerande!

Postat av: Anne/anneh

Vilka ljuvliga underbara LOer!! Härligt material!

2009-08-12 @ 09:49:15
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com
Postat av: LindaPauline

Missa inte min fototävling på bloggen! Vinn ett polarisationsfilter! Länk: http://www.lindapauline.se/2009/november/fototavling-vinn-polarisations-filter.html#comment

2009-11-19 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback