{Scrappakalja sponsrar mera!}

Scrappakalja har sponsrat teamet med material nu i juni och vi är oerhört glada för förmånen att skapa lite för deras räkning. Passa nu på att kila in i Scrappakaljas finfina butik, det är värt ett besök!!



Sist ut har vi Fialoppan/Sofi som skapat underbara alster med material från Scrappakalja.

Fialoppan/Sofi skriver:
Jag fick två papper, ett supergulligt med fåglar; Tweet, Fancy Pants och ett härligt gult med präglade blommor. Här har jag kombinerat dem med wellpapp. De rosa, blingiga bradsen kommer från Creative Imaginations.


Ett enkelt kort i svart och gult! Det svartvita pappret är en bit av ett presentpapper. Bokstäverna kommer från American Crafts och finns också hos Scrappakalja.


Här utgick jag från de stora glittriga bradsen och hittade en spillbit med brunt papper, brunt och rosa är så fint ihop! Den bruna genomskinliga bården kommer från My Minds Eye.

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Hej! Jag undrar om du är intresserad av ett länkbyte med en fotoblogg?



Mvh Peter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback