{Frågor till er om våra utmaningar mm}

Hej alla bloggläsare!
Vi skulle gärna vilja ha lite hjälp av er. Vi hoppas att ni kan svara på lite frågor och därmed kanske hjälpa oss med hur vi ska få denna blogg att fortsätta leva och inspirera er.

Vi har ju sett en klar minskning av antalet inskickade alster och då blir det svårt för inspirationstjejerna att hålla sin egen skaparlust igång. Självklart förstår vi att bloggar med vinster får fler alster inskickade. Men vi tänkte att det kanske underlättar om man inte har någon deadline och inte behöver skicka in sina alster och vänta på publiceringen. Fast det verkar inte riktigt heller fungera :-)

Så, vi hoppas vi kan få lite svar....

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?

2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?

3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?

7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!

1.skissutmaningar, färgutmaningar, ord och ibland tekniker,2.att jag inte behöver vänta med att visa i min egen blogg,5.mindre bra att vänta (som sagt...). Jag gillar er inspirationsblogg men tiden är det dåligt med periodvis. Hoppas ni orkar fortsätta!! Kram från Karin

Postat av: Sylvia Fahlström

Jag är en ganska grön scrappare, så jag behöver VERKLIGEN den här bloggen för mitt eget skapande. Jag har lärt mig massor om min nya hobby genom er och ert underbara DT!!! Så jag bara ber er om att försöka orka fortsätta precis som ni gör! Jag guidar folk till er sida hela tiden, när vi pratar inspiration. Jag har en scrapbutik så jag träffar ju en del kunder varje vecka! Hoppas detta kan tagga er lite så ni känner att ni ÄR lästa, och MYCKET uppskattade av oss i allafall! Kram till er!!!! Sylvia

2009-03-02 @ 23:12:34
Postat av: Jenny

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till? Skisserna, färgutmaningar, teknik, BOM, m.m. I stortsätt alla ;-)



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar? Hmm.. att man måste skicka in o vänta.



3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

Älskar att se era inspirartörers verk de är inspirerande och de är dem jag tycker är så skoj att se här.. så.. ja dem.



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

Skicka in är bra men visningarna uppdateras lite för sällan. Fler kunde få visas upp i flera omgångar... fast jag förstår att det är svårt att hinna med det kanske.



5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

Jätte trist att man inte kan "få" visa upp direkt i sin egen blogg. Jag vill visa på en gång .. för om en vecka eller två är så lång tid för mig som skapar rätt många i veckan och då är de "gamla" förgångna liksom.



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?

Ja, mer så än att jag skickar in nuför tiden.



7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Hoppas verkligen att ni orkar fortsätta men att de kanske sker lite förändringar. Fler uppdateringar skulle vara skoj. Antar att ni är fler än en som har möjlighet att lägga in saker.. kanske kunde man ha en bättre spridning på inläggen. Istället för flera inlägg en dag o sen en vecka till nästa vore det kul med inlägg flera dagar.





2009-03-02 @ 23:18:32
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/
Postat av: Carola

1. Allt inspirerar på ett eller annat sätt

2. Väntandet på om man blir publicerad eller inte har gjort att jag inte orkar skicka in

3. Mera fototips. Hur man går till väga etc

4. Jag tycker det kan vara valfritt. Antingen skickar man in o blir publicerad, eller så lämnar man en länk till sin blogg o kan ändå bli visad. =)

5. Jag vill visa påengång

6. Jadå det gör jag

7. Keep up the good work. Swescrap är en härlig inspirationskälla!

2009-03-03 @ 00:21:29
URL: http://www.scrapgatan16.blogspot.com
Postat av: Spessartin

1. Skisserna, BOM-idéer, idéer på teman man kan scrappa kring.



2. Tyvärr hinner jag aldrig skapa till utmaningarna i tid, men inspireras av dem i mitt scrappande när jag väl är igång, kan vara flera månader senare, men de är alltid inspiration för mig!



3. Guide om hur man använder olika material eller verktyg.



4. Kan inte svara på den frågan, men jag skulle såklart vilka skicka in alster till er, om det bara fanns tid :S



5. Det kan nog vara bra, så att ni får vara först ut med den =)



6. Absolut!



7. -

2009-03-03 @ 07:05:37
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie.E

Jag skapar allra helst genom skisser och utmaningar

tex. färgutmaningar, och skickar gärna in dom.

Om dom sedan visas i bloggen är ju jätteroligt.

Jag tittar mer än gärna på alla andras bidrag och får mycket ideer av andra också.

Jag har ingen egen blogg så jag vill gärna skicka in mina bidrag.

Jag kollar eran blogg varje dag och hoppas verkligen att ni fortsätter för ni ger mej en massa

inspiration.

Hälsningar Ann-Sofie /scrapfia

2009-03-03 @ 07:44:36
Postat av: isabeli

Älskar den här sidan och inspireras av den även om jag sällan skickar in till utmaningar. Jag har ingen blogg så jag vill helst skicka in mina bidrag. Jag skulle behöva mer tid på mig till de olika utmaningarna, kanske 10-14 dagar är lagom.



Tack för denna blogg!

2009-03-03 @ 08:22:54
Postat av: K8an

1. Ni har många bra ut6maningar! Så som skissutmaningar, färgutmaningar, tekniker.



2. Scrappar redan av de jag tycker inspirerar mig i mån av tid.



3. Lite mer tips kanske? Ni har så många Dt som gör grymma grejor! Lite tekniktips hade varit kul!



4.Tycker det är kul att ni visar alster! Lite därför man skickar in men ibland är tiden knapp.



5.Det är trist att man inte kan visa före i sin egen blogg.



6. JA



7. Tycker det är skit tråkigt om ni slutar, Ni ger verkligen inspiration!

2009-03-03 @ 08:39:47
URL: http://imingarderob.blogg.se/
Postat av: Saawan

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?



Allt i bloggen inspirerar mig, jag kikar in varje dag och blir alltid imponerad av det alla gör. Bloggen är snygg, ren och varierande.

Jag tycker om skissen och fotoutmaningarna speciellt men hämtar idéer från allt. Jag gillar ett ord i veckan men känner inte att jag har tid att delta.





2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?



Längre tid för inskick. Jag har just avslutat min layout efter vecka 9-skissen... För sent för att skicka in med andra ord. Två veckor är mer lagom tycker jag hellre något färre utmaningar och lite längre tid på dem. Har man ingen deadline alls tror jag inte man får tummarna ur (i alla fall inte jag)

Det vore också toppen om man kunde ha ett översta inlägg eller på annat sätt snabbt kunna se vilka tävlingar som pågår.



3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?



Inget, ni har en perfekt blandning tycker jag - verkligen.



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?



Jag vill absolut att man skickar in dem, det är ju det som är det roliga, att få sitt alster visa här.



5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?



Hm, för min del tycker jag inte det gör något om man får vänta men å andra sidan får ni ju reklam om man lägger upp i sin egen blogg och länkar till tävlingen. För mig spelar det ingen roll alltså.



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?



Ja, absolut! När jag behöver inspiration kikar jag jätteofta runt här. Det vore skoj om man kunde skicka in även i efterhand och ni visar upp ett par randomly valda alster som inspirerats av äldre utmaningar och annat.



7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Jag hoppas verkligen ni fortsätter, ni är en stor inspiration och jag skulle sakna er massor om ni slutar.

2009-03-03 @ 10:35:10
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com
Postat av: Pysslica

Bloggen ger mig verkligen inspiration. Anledningen till att jag inte skickar in är nog tidsbrist eller att jag använder utmaningarna för sent. en annan att jag trodde det var många som skickade in och det var svårt att komma med. gillar skiss, teknik, BOM utmaningar extra mycket. Hoppas bloggen kommer vara kvar:)

2009-03-03 @ 11:56:12
Postat av: MissGoldie

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?

Jag gillar skisser mest, men även måste/får inte-utmaningar, teknik, bingo.



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?

Vinstchanser. Det finns som sagt sååå många butiker som lockar med vinster och när jag nu har börjat jobba och inte hinner scrappa lika ofta som förr är det ofta till tävlingar med vinster jag skickar in.





3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

----



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

Jo,visst är det bra att ni visar upp alstren här!





5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

Inte bra att mna måste vänta med att lägga ut på sin egen blogg. Svårt att hålla reda på deadliner och vilka LO:s man får och inte får visa och vilka man redan visat. Krånglit!



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?

Jo, visst knycker jag nån detalj här och där, men jag har blivit väldigt dålig på att skicka in nu efter att jag började jobba igen.



7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Jag undrar lite hur ni väljer ut vilka LO:s som visas på bloggen. Kunde kanske vara en morot för vissa om ens LO blev UTVALD att visas på bloggen, inte framlottad.

2009-03-03 @ 12:42:12
URL: http://missgoldies.blogspot.com/
Postat av: Stina

Jag tycker att det är jättekul att se hur samma skiss får olika utseenden. Både ifrån de ni gör och från de som läsarna skickar in. Jag tycker också om färgteman. Jag skulle vilja få förklarat tekniker och verktyg lite mer. Får mycket inspiration ifrån er och denna sidan så jag hoppas att ni fortsätter. :)

2009-03-03 @ 12:45:33
URL: http://smilet88.blogg.se/
Postat av: Stella

Jag har följt er blogg länge och har tidigare gillat den skarpt, mycket tack vare ert fantastiska DT-team!

På senare tid har bloggen uppdaterats för sällan tycker jag. Deadline på en vecka är bra (även om det varit kortare ibland) men då vill vi också få se alstren strax därpå. Tidigare var ni mycket snabbare.

Måste också få säga att det är mycket roligare om ni har möjlighet att lägga upp alstren här i bloggen istället för att man ska klicka runt på alla länkar, då blir det sällan av för min del:/

Jag förstår att det är svårt att hinna allt men jag hoppas kommentarerna kan hjälpa er då vi vill ha er kvar!!!

2009-03-03 @ 12:52:55
URL: http://stellasscrapbooking.blogspot.com/
Postat av: Sara

Säger som så många andra - väntandet med publiceringen innebär ett extra komihåg-moment för mej, som gör att man kanske drar sej för att skicka in. Att få publicera direkt om man vill ger ju dessutom er extra marknadsföring för pågående skiss, och alla går ju inte runt överallt hela tiden så man behöver inte ha sett ert urval innan ni publicerar. Jag tror det blir ett bättre flöde och större dragningskraft om det inte finns begränsningar på det viset. Tiden är helt OK - blir det längre är risken större att man glömmer bort vad som pågår.

Ni har en hög kvalité på ert arbete och era designers, så den här bloggen är en självklart inspirationskälla för mej, även under tider jag inte skapar. Keep up the great work! Jag har full förståelse för att aktiviteten går i vågor - precis som våra liv gör! Ni ska tycka det är kul - det är huvudsaken!

2009-03-03 @ 13:08:55
URL: http://sarasscrap.blogg.se/
Postat av: Ida

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till? Jag älskar skisserna, BoM utmaningarna och allt de om att scrappa vardagen. Men jag gillar att titta på allt annat oxå och inspireras av allt underbart ni gör.



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar? Det är inget jag kan komma på som ni kan ändra. Anledningen till att jag inte skickar in är tid. Jag hinner inte scrappa så mycket och när jag väl gör de brukar de vara försent att skicka in...



3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss? Jag tycker de är bra blandning redan.



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss? Jag tror att de är bättre att skicka in för jag själv orkar aldrig kolla igenom länkarna för att se vad folk har gjort och de är ju synd.



5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den? de är nog lätt att man glömmer bort de eller struntar i de bara för att man inte gillar att vänta. Men mig spelar egentligen ingen roll.



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster? JA absolut! Ni är en väldigt stor insperationskälla för mig!



Tack för ett underbart jobb!!

2009-03-03 @ 14:07:54
URL: http://mittscrappandeliv.blogspot.com
Postat av: teres

Gillar alla de olika slags utmaningarna man kan finna på er blogg, saknar fotoutmaningarna dock.



Tiden är svår, svårt att hinna med utmaningarna i tid tyvärr.



Tycker att det är ganska kul som det är på vissa utmaningsbloggar att man lägger upp alstren i sin blogg och skickar länk o sedan visas de upp i en "film" så man kan se allas alster.



Ja jag blir inspirerad av era utmaningar och skapar till dem också



Tack för en inspirerande blogg :)!

2009-03-03 @ 17:47:39
URL: http://t-strindbergs.blogspot.com
Postat av: Malvina

1. Allt, speciellt teknink, färg & fotoutmaningarna



2. Det är tiden som är mitt problem.



3. Har saknat fotoutmaningarna. Även om jag har varit dålig på att göra dem. Lite annolunda utmaningar typ. alter, canvas eller något annat skoj. Kanske någon liten pris tävling. Att man kanske kan få bli gäst-designer. Men utan någon lång utläggning om personen ifråga.



4. Bra. Men det får inte gå för lång tid innan de visas. Gärna med en länk till deras blogg om man har någon. Spännande att se vad folk hittat på och om man blivit publicerad. Men om man inte blir publicerad tycker jag det är kul om man länkar via kommentar. Tycker att det är underligt få som kommenterar inläggen. Det kan vi bli bättre på.



5. Tycker att det ska vara ok att visa innan om man vill.



6. Ja det har jag gjort många gånger. Jag hämtar mycket inspiration här. Det är nästan uteslutande era utmaningar jag hoppar på.



7. se svar nr 3.



Tack för er underbara blogg!!

2009-03-03 @ 18:35:38
URL: http://skapatavmalvina.blogspot.com
Postat av: Linn

1. Gillar färgutmaningarna, ordutmaningar, fotofredag, skiss mm

2. Att man inte kan lägga in dem på bloggen förens efter

3. Altered, prövar nya saker. Vet inte. Tycker ni sköter det bra som det är.

4.Tycker det är en bra sak att få visas här. Skulle känna mig lite stolt :)

5.Mindre bra. Jag vill kunna lägga upp på bloggen direkt. Tycker inte det spelar så stor roll om jag sätt ett alster på ens blogg och sen ser det här. Man ser ändå så mycket alster man aldrig sätt förr för många scrappare har man ju aldrig sett förr.

6.Ja, har alltid tyckt att det inte känns som att man kommer med. Men man får väl börja pröva ;)

2009-03-03 @ 18:43:35
URL: http://lajn.webblogg.se/
Postat av: Malvina

Glömde säga att jag tycker att inläggen ska spridas lite som det gjordes förut. Inte allting på en dag. Vet att det kan vara svårt. Men man kanske kan vara två som ansvarar för en dag/projekt. Är kul om det är tema för olika veckodagar som det varit. Tex fredag = fotoutmaning

2009-03-03 @ 19:27:55
Postat av: Lotta

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?

Jag gillar mest skisserna, färgutmaningarna, ett ord i veckan och teknikutmaningarna.



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?

Jag skapar ofta till era utmaningar, men hinner kanske inte riktigt med. Just nu kryllar det av tävlingar med lite priser åxå och dom går ibland före (beror på utmaning förstås) Förstår ju att ni kanske inte kan ha priser.....men det är nog sånt som lockar endel.....



3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

Lite olika tekniker kanske....eller nyheter som är på väg in till sverige.....Kanske anordna nån tävling....pris kan vara gäst-DT....



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

Jag tycker det är bra att skicka in och det är kul när dom visas upp....samtidigt som det kan vara tråkigt att inte få visa i sin blogg på nån vecka.....



5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

Det är lite dumt. Har man skapat nåt så är det kul att lägga upp den i sin blogg.



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?Jag skapar ofta till dom, speciellt skisserna. Men som sagt, tiden gör att jag inte alltid hinner skicka in.



7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Jag tycker det är kul om en del bidragen som kommer in i fortsättningen visas upp här. Nu vet jag inte hur ni tar fram vilka som visas upp....Men vore en sporre att kanske locka med att visa upp en "Veckans val"Eller "Denna utmaningens val" Att det blir en som blir lite extra framhävd....Lite som dom har på veckans skissblogg...Jag hoppas ni fortsätter, fast jag förstår ju att det inte är lika kul att fortsätta om ingen skickar in....

Lycka till!

2009-03-03 @ 20:47:49
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lotta

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?

Jag gillar mest skisserna, färgutmaningarna, ett ord i veckan och teknikutmaningarna.



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?

Jag skapar ofta till era utmaningar, men hinner kanske inte riktigt med. Just nu kryllar det av tävlingar med lite priser åxå och dom går ibland före (beror på utmaning förstås) Förstår ju att ni kanske inte kan ha priser.....men det är nog sånt som lockar endel.....



3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

Lite olika tekniker kanske....eller nyheter som är på väg in till sverige.....Kanske anordna nån tävling....pris kan vara gäst-DT....



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

Jag tycker det är bra att skicka in och det är kul när dom visas upp....samtidigt som det kan vara tråkigt att inte få visa i sin blogg på nån vecka.....



5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

Det är lite dumt. Har man skapat nåt så är det kul att lägga upp den i sin blogg.



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?Jag skapar ofta till dom, speciellt skisserna. Men som sagt, tiden gör att jag inte alltid hinner skicka in.



7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Jag tycker det är kul om en del bidragen som kommer in i fortsättningen visas upp här. Nu vet jag inte hur ni tar fram vilka som visas upp....Men vore en sporre att kanske locka med att visa upp en "Veckans val"Eller "Denna utmaningens val" Att det blir en som blir lite extra framhävd....Lite som dom har på veckans skissblogg...Jag hoppas ni fortsätter, fast jag förstår ju att det inte är lika kul att fortsätta om ingen skickar in....

Lycka till!

2009-03-03 @ 20:50:31
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Sara

1. Skisserna, men även andra utmaningar som jag sparar och gör när jag får tid.



2. Skapar ju en del från utmaningarna men hinner oftast max 1/v, och eftersom jag älskar skisser blir det ju oftast den. För mig skulle det vara bra om åtminstone någon annan utmaning låg på 2-4 veckors-intervaller. En större månadsutmaning kanske?



3. Jag gillar bloggen precis som den är! Kanske mer tekniker, fototips. Gärna mer om digi, nu när ni har en sån otrolig begåvning i DT!!!



4. Jag gillar att det blir lite "tävling", och jag gillar att mina sidor har en chans att visas upp. Samtidigt gillar jag ju besökare i min egna blogg, så OM det blir så att läsarna här klickar sig in på kommentarerna så är ju det inte heller så dumt. Själv har jag redan hittat nya favoritbloggar på så vis, men jag är rädd att man oftast inte kollar tillbaka på gamla utmaningar och ser efter vilka som lämnat kommentarer.



5. Spelar ingen större roll för mig. I min typ av blogg är det lätt att göra inlägget och sen vänta med att publicera tills man sett vilka som blivit utvalda här. Bra dock om det tydligt framgår vilket som gäller.



6. Ja!



7. Jag gillar verkligen den här bloggen och hoppas att ni alla orkar fortsätta och hämtar kraft i alla kommentarer här!

2009-03-03 @ 22:37:08
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Kristiina

1. Jag gillar allra mest Helenes skisser och gör dem även om jag inte skickar in.



2.Fler skisser. Kanske till och med två på en gång.



3. jag skulle se mer kvalitativt material (inte meningen att låta snobbig,men ibland känns vissa alster inte så genomarbetade och nu pratar jag inte om man är är nybörjare eller inte, det är inte det jag menar)

4.Bra

5. har absolut ingen betydelse för mig. Det är er blogg och ni bestämmer reglerna.

6. Ja

7. Jag vet att jag kommer att vara kärringen mot strömmen med denna kommentar, men jag önskar att man hade MER tid att skrappa utmaningarna.



Keep up the good work!

2009-03-05 @ 17:11:08
Postat av: Linnea

Har just hittat till denna blogg och tycker att den är fantastisk! Så inspirerande att se alla alster!! Fortsätt även om bäcken sinat!!!!!

2009-03-06 @ 20:00:11
Postat av: Jenny_U

Nu har jag varit i en rejäl svacka hela hösten/vintern så jag har inte skickat in till någon utmaning alls på länge. Förra våren skickade jag in nästan varje vecka till swescrap så här är mina svar utifrån mitt perspektiv.



1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?

- Jag gillar helt klart ett ord i veckan bäst, eller skissen. Jag blir inspirerad av stilen på bloggen, den är snygg, enkel och inte så mycket lull som i många andra utmaningsbloggar. Det är lätt att återkoppla mellan tävling - bidrag.



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?

- Har inget med utmaningarna att göra, jag hoppas verkligen inte ni tänker lägga ner nu när min scrap-mojo är på väg tillbaka!



3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

- Mer utmaningar såklart!



4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

- Det är en sporre att verkligen göra något, dels deadline och dels för att man kanske kan få synas i bloggen



5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

- Jag har ingen egen blogg



6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?

- Japp



7. Nåt annat du kommer att tänka på?

- Snälla, lägg inte ner och förändra inte alltför mycket! Ni är suveränt bra såsom ni är!!

2009-03-06 @ 21:43:45
Postat av: SmultronPia

1. Vad inspirerar dig mest på bloggen? Vilka utmaningar skapar du helst till?

Jag kikar in lite nu och då men har inte skickat in mina alster. Inspireras av de olika utmaningarna. en bra blandning!



2. Vilken förändring skulle göra att du skapade utifrån våra utmaningar?

Att man länkar till sin egen blogg i inläggen då man skapat och slipper skicka in bidragen på särskild mailadress skulle underlätta.

3. Vad skulle du vilja se mer av här hos oss?

?

4. Tycker du att det är bra eller mindre bra att skicka in dina alster och ev visas här hos oss?

Jag vill hellre att man laddar upp i ett online galleri , blogg eller dyl och sedan länkar i er blogg!

5. Tycker du att det är bra eller mindre bra att vänta med att visa ditt alster i din egen blogg tills vi publicerat den?

Mindre bra

6. Inspireras du av våra utmaningar och skapar till dom, även om du inte skickar in dina alster?

Jag inspireras många gånger av era ordutmaningar.

7. Nåt annat du kommer att tänka på?

Jag upplever det mer stelbent på svenska utmaningasbloggar än utländska/amerikanska. Vi inspireras ju alla från olika håll och att då kunna ladda upp sitt alster på flera håll tycker jag är roligare än att "hålla" på sina alster. Man ska ju göra detta för att det är kul och då sprider man ju glädjen och skaparlusten mer om man släpper på vissa saker, speciellt om det inte är några priser involverade!



Jag gillar att titta in här! Kram Pia

2009-03-08 @ 14:22:36
URL: http://piasdoodling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback