{Stellas.nu sponsrar!}

Nu i maj så har några av oss i teamet fått material från stellas.nu att jobba med! Ni ska få se vilka härliga alster som skapats! Har ni inte kikat in i Stellas webshop är det hög tid att göra det!


Malena får här visa upp de alster hon skapat för Stellas räkning.

Hon skriver:
Jag fick i veckan ett härligt paket från Stellas.nu Det innehöll papper från Making Memories i storlek 8x8", journalingblad från Prima, blommor från Prima - Wildflower och små ramar från Melissa Frances. Det var papper och dekorationer som andades vår och lekfullhet. I kitet med papper från Making Memories finns det många härliga papper i flera färger. Ett papper är runt och ett annat har en taggig kant. Några papper har ustansade hål och figurer i och en del är bara enfärgade eller mönstrade. En härlig blandning med andra ord. Blomblandningen från Prima är lika härlig - massa olika blommor i skiftande färger och mönster.


På min första sida har jag frossat i de härliga blommorna -jag bara satte fast dem ungefär som de landade ner jag hällde ut påsen. Journalingblad från Prima som fotomatta och de små vita ramarna fick innehålla datum och lite text.


Ett av papperen från kitet är doodlat och har en taggig kant. Temat på papperen är vänskap och jag tyckte det passade så bra till fotot på mig och min man. Jag har valt att inte göra någon egen titel utan texten på papperet fick vara titel. De stora fina vita blommorna är från Prima och jag har stansat ut cirklar från ett annat papper från kitet och placerat med 3D kuddar i mitten på blommorna.



En enkel stilren layout med små bitar av två mönstrade papper från kitet. Jag har stansat ut blommor från ett och det orange är ett annat.


Det mysiga rosa prickiga papperet passade till sonens favoritmössa från i vintras. Att det var vita prickar på passade fint till ett vinterfoto. Jag fångade upp det blå från overallen med blå cardstock och så hittade jag en gammal chipboardsnöstjärna. Bokstäverna är American Craft Thickers.


Stort tack till stellas.nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback